Słońce w Lwie, Czas na Isztar

To właśnie ten czas w roku, kiedy Słońce wkracza w znak Lwa, dlatego pomyślałam, żeby z tej okazji przypomnieć którąś z bogiń związanych z tym zwierzęciem. Wybrałam Isztar, o której możecie poczytać tutaj.

Ponadto byłam ostatnio pytana o to jak przebiegają prace nad moją talią, więc mogę zrobić mały update. Jak do tej pory cała aktywność odbywała się na poziomie praktycznym tzn. uczyłam się komunikować z kartami, kładąc je rodzinie oraz znajomym i mogę powiedzieć, że w tym momencie jestem już naprawdę zadowolona z tego, co czego się dowiedziałam. Zbliża się czas, kiedy talia zacznie nabierać kształtów graficznych, myślę że na początku przyszłego roku będę mogła poinformować was o postępach i zaproponować praktyczne sposoby, aby przekonać się w jaki sposób działa. Na pewno będę o wszystkim informować na bieżąco na blogu, a na razie zostawiam was z Isztar.

Isztar w The Oracle of the Goddess Gayan Sylvie Winter&Jo Dosé

Zapisz

Zapisz

Leave a Reply

