Wiosenne Przypominajki

Witam wszystkich!

Jak widać na blogu raczej ostatnio cicho, głównie ze względu na moje życiowe zmiany. Oczywiście mam nadzieję powrócić w nie tak odległej przyszłości, ale na razie przypominam tylko gdzie jeszcze można mnie znaleźć:

Facebook

Pinterest

Twitter

Google +

Statystyki bloga mówią, że najpopularniejszym tematem była ostatnio Kora Persefona, więc przypominam co pisałam o niej w tym artykule.

Ponadto jakiś czas temu założyłam swój kanał na YouTube. Jest po angielsku, a poza tym jestem początkująca w tym temacie, więc zdarzają się usterki typu problemy z głośnością, ale mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej. Jeżeli ktoś ma ochotę zerknąć to linkuję pierwsze video, jakie nagrałam.

Na pewno będzie więcej.

Pozdrawiam🙂

Anna

Leave a Reply

