MAAT

Ponieważ Słońce właśnie weszło w Wagę adekwatnie przypominam post o Maat.

https://krainablogini.wordpress.com/2012/04/23/maat/

Maat Maat

Maat

Maat w Goddesses of the New Light Pameli Matthews Maat w Goddess: A New Guide to Feminine Wisdom Rivera Hustona&Patricii Languedoc

3 responses to “MAAT

  1. Waga – mój znak, mój czas… chociaż bardziej mi po drodze z innymi z bogiń, niż z Maat. Proszę, napisz coś o Damarze, bo ciężko mi znaleźć o niej informacje. Pozdrawiam🙂 !

    • Dziękuję za komentarz🙂 Damara nie jest popularną boginią, dlatego nie poświęcałam jej miejsca, ale może napiszę o niej w przyszłości. Pozdrawiam!

Leave a Reply

