KILKA SŁÓW ODE MNIE

Witam serdecznie

Jak być może wiecie mam na imię Anna i od marca 2012 prowadzę tego bloga. Interesują mnie karty wszelkiego rodzaju, ale najbardziej upodobałam sobie te związane z boginiami. Na tej stronie zamieszczam mity oraz symbole bogiń i oparte o nie własne interpretacje kart. Nie należę do Wicca czy żadnej innej formy kultów pogańskich, postacie kobiecych bóstw interesują mnie nie od strony wyznaniowej, lecz psychologicznej jako archetypy.

W związku z brakiem czasu, jestem zmuszona zawiesić na razie publikowanie nowych odcinków i prezentowanie bogiń, które jeszcze nie pojawiły się na blogu. Postaram się jednak

– odświeżyć, dopracować i opublikować na nowo kilka już zamieszczonych postów

oraz

– napisać kolejne recenzje talii bogiń, jakie posiadam (a ponieważ mam ich trochę to roboty mi nie zabraknie).

Ponadto tak jak już o tym kiedyś pisałam moim marzeniem jest wydać własną talię bogiń, już od kilku lat funkcjonuje ona w wersji roboczej jako kartoniki z imionami bogiń i wróżę z niej sobie samej oraz moim znajomym. Zdaję sobie jednak sprawę, że do wydania potrzebne są także obrazy oraz solidnie przygotowana książka do pomocy użytkownikowi, dlatego na razie prace nad kartami są wstrzymane dopóki nie będę miała czasu spokojnie się przygotować. Chciałabym swoją pracę oprzeć na solidnych źródłach, nie na stronach internetowych, dlatego zajmie to na pewno jeszcze sporo czasu.

Na razie pozostaję przy pracy nad własną opowieścią, zainteresowanych fantastyką oraz duchowością serdecznie zapraszam.

Serdecznie dziękuję wszystkim za czytanie, komentowanie oraz wspieranie mnie w mojej pracy i życzę udanej końcówki roku, do zobaczenia w roku 2015.

2 responses to “KILKA SŁÓW ODE MNIE

  1. Witam serdecznie! Z niecierpliwością czekam na nowe posty o boginiach, a ze szczególną zachłannością, ciekawością i zaciekawieniem wypatrywać będę talii bogiń pani autorstwa. Trzymam za to kciuki i pozdrawiam w Nowym Roku życząc pasma sukcesów! Anna

    • Bardzo dziękuję za życzenia i wsparcie, to jest właśnie to co motywuje mnie do dalszej pracy. Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i serdecznie pozdrawiam🙂

Leave a Reply

