Podsumowanie roku 2013

Tradycyjnie już na początku nowego roku podsumowuję poprzedni, poniżej znajduje się raport ze statystykami, przytoczę kilka najważniejszych:

W roku 2014 bloga odwiedziło 47 000 osób, najczęściej czytanymi postami były te o Korze Persefonie, Izydzie, Atenie, Demeter i Artemis, a z wyszukiwarki najczęściej trafiano tu dzięki słowom/wyrażeniom takim jak: boginie egipskie, egipska bogini, persefona, boginie rzymskie i imiona bogiń. Pełen raport (po angielsku) znajduje się poniżej, wystarczy kliknąć na link.

W tym roku planuję wrócić do opisywania poszczególnych bogiń oraz nie-bogiń, ponieważ kilka kart wymaga (dosłownie!) odmitologizowania. Myślę także, że mogę już podzielić się publicznie planem, jaki pojawił się w mojej głowie około dwa lata temu.

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z kartami bogiń, posiadałam tylko dwie talie: Doreen Virtue oraz Pameli Matthews. Po jakimś czasie przestały mi one wystarczać i znalazłam sobie kolejne, których używałam z powodzeniem przez kilka kolejnych miesięcy aż do chwili, gdy znowu doszłam do wniosku, że to dla mnie za mało. W małych taliach brakowało bogiń, większe talie nie były rozwinięte pod względem dywinacyjno – znaczeniowym kart…no i w końcu dotarło do mnie, że czas stworzyć własną talię. Tak też zrobiłam.

Na razie moja talia to po prostu kartoniki z imionami bogiń oraz słowami – kluczami z nimi związanymi, bo akurat talentu plastycznego mi Jedyny i jego Mądrość nie dali zeby. Mam jednak ambitny plan wydać moje karty za kilka lat i to w którymś z wydawnictw ezoterycznych na Zachodzie, mam nadzieję, że problem z ilustracjami jakoś się rozwiąże, a na razie przeznaczam ten czas na doszlifowywanie znaczenia dywinacyjnego, wróżąc sobie i znajomym.

W związku z tym czeka mnie od tego roku spora zmiana, ponieważ aby wydać talię, będę musiała, niestety, wyjść z ukrycia. Szansa aby przyjęto do publikacji talię nikomu nieznanej dziewczyny z polskiej prowincji jest raczej mała, jeżeli jednak najpierw zdążę w jakiś sposób zaistnieć w Internecie czy mediach, to szansa ta automatycznie rośnie. Powiem zupełnie szczerze, że nie bardzo mi się to podoba, bo mam mentalność średniowiecznych kronikarzy, upieram się, że ważniejsza jest treść niż osoba, która ją przekazuje i wolałabym nadal publikować w zaciszu anonimowości, no ale chyba nie będę miała innego wyjścia niż się pokazać i promować. Ta talia podobnie jak wszystko co tworzę jest moim dzieckiem, a dzieci mają to do siebie, że zmuszają nas do wykraczania poza naszą strefę komfortu i do podejmowania ryzyka.

To wszystko oznacza, że będę częściej obecna zarówno tu na blogu jak i na mediach społecznościowych (Facebook, Google + i Twitter). Obserwujcie mnie tam, a na pewno oprócz powiadomień o nowych postach, czekają was jakieś niespodzianki wink3.

Pozdrawiam serdecznie

Anna ‘Lawenda’ Solun

—————————————

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 47,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 17 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

2 responses to “Podsumowanie roku 2013

  1. Witam serdecznie:) Z wielką radością przeczytałam o planach wydania talii:):):) Będę czekała z niecierpliwością! Życzę powodzenia i pozdrawiam! Anna

    • Dziękuję serdecznie za całe wsparcie i tutaj, i na Google+, na pewno będę informowała na bieżąco o postępach. Pozdrawiam!🙂

Leave a Reply

